Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο Χαλκίδας έγινε μια καλή αρχή για τα περιβαλλοντικά θέματα της Αυλίδας.
Ο δρόμος είναι μακρύς αλλά το δίδαγμα πολύ ενθαρρυντικό για τον αγώνα που δίνουν οι σύλλογοι της περιοχής.
Τελικά η μόνη μάχη που είναι χαμένη, είναι αυτή που δε δίνει κανείς.







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου