Με αγώνες ποδοσφαίρου συνεχίστηκαν σήμερα οι αγώνες λυκείων του Νομού μας.
Η ομάδα του 3ου ΓΕΛ Χαλκίδος αντιμετώπισε το 1ο ΓΕΛ Αλιβερίου.
Ο αγώνας στην κανονική του διάρκεια έληξε ισόπαλος 1 - 1 και στην συνέχεια χρειάστηκαν να χτυπηθούν 14 πέναλτι προκειμένου ν' αναδειχθεί η νικήτρια ομάδα που είναι η ομάδα του 3ου ΓΕΛ Χαλκίδος.
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
Η ομάδα του 3ου ΓΕΛ Χαλκίδος αντιμετώπισε το 1ο ΓΕΛ Αλιβερίου.
Ο αγώνας στην κανονική του διάρκεια έληξε ισόπαλος 1 - 1 και στην συνέχεια χρειάστηκαν να χτυπηθούν 14 πέναλτι προκειμένου ν' αναδειχθεί η νικήτρια ομάδα που είναι η ομάδα του 3ου ΓΕΛ Χαλκίδος.
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου