Σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση ο Α.Σ.ΕΙΡΗΝΗ.ΧΑΛΚΙΔΑΣ-Ρυθμική Γυμναστική, στο Αμφιθέατρο του Συνεδριακού Κέντρου της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας,βράβευσε αθλητές/τριες που διακρίθηκαν την προηγούμενη χρονιά, με τις επιδόσεις τους σε μεγάλους αγώνες.
Στην εκδήλωση επίσης βραβεύτηκαν και άνθρωποι του αθλητισμού που έχουν δώσει τον δικό τους αγώνα για την ανάπτυξη του αθλητισμού σύμφωνα με τα ολυμπιακά ιδεώδη και τις αρχές του ολυμπισμού.
Φωτογραφίες απο την εκδήλωση ΕΔΩ.
Στην εκδήλωση επίσης βραβεύτηκαν και άνθρωποι του αθλητισμού που έχουν δώσει τον δικό τους αγώνα για την ανάπτυξη του αθλητισμού σύμφωνα με τα ολυμπιακά ιδεώδη και τις αρχές του ολυμπισμού.
Φωτογραφίες απο την εκδήλωση ΕΔΩ.
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου