Το 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου νίκησε σήμερα το πρωί στο γήπεδο του πάρκου λαού το ΓΕΛ Αλιβερίου με τελικό σκορ 3 - 0. Ο αγώνας έγινε στα πλαίσια των αγώνων Λυκείων του Νομού μας.
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου