Με τον αγώνα μεταξύ του 1ου ΓΕΛ Χαλκίδος και του ΕΠΑΛ Αλιβερίου ολοκληρώθηκε η σημερινή ημέρα των αγώνων Λυκείων του Νομού μας. Το 1ο ΓΕΛ κέρδισε τον αγώνα με 5 - 0.
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου