Στο γήπεδο του Πάρκου Λαού έγινε σήμερα ο αγώνας του σχολικού πρωταθλήματος μεταξύ των ομάδων του Λυκείου Κανήθου και του Λυκείου της Ν. Αρτάκης.
Η ομάδα της Αρτάκης στάθηκε καλύτερα μέσα στον αγωνιστικό χώρο και έτσι πήρε το ρόζ φύλλο αγώνα κερδίζοντας με το ευρύ σκόρ 4 - 1
Η ομάδα της Αρτάκης στάθηκε καλύτερα μέσα στον αγωνιστικό χώρο και έτσι πήρε το ρόζ φύλλο αγώνα κερδίζοντας με το ευρύ σκόρ 4 - 1
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου