Κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες και υπό συνεχή βροχή έγινε σήμερα το πρωί στο πάρκο Λαού ο αγώνας γυναικών μεταξύ του 1ο Λύκειο Χαλκίδος - 1o ΕΠΑΛ Χαλκίδος και τελικό σκορ 5 - 0 για το πρωτάθλημα σχολικών αγώνων Λυκείων που διεξάγεται αυτές τις ημέρες σε όλο τον Νομό.
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου