Συλλυπητήρια Ανακοίνωση
Ο Δήμος Διρφύων–Μεσσαπίων εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη του για την απώλεια του γλύπτη και καλλιτέχνη Γιώργου Ραχούτη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 45 ετών, έπειτα από γενναία μάχη με την ασθένειά του.
Ο εκλιπών υπηρέτησε με συνέπεια και ήθος την τέχνη και τον πολιτισμό, ενώ η προσφορά του στην τοπική κοινωνία υπήρξε ουσιαστική και πολυδιάστατη. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η πολυετής εθελοντική του δράση στο ΚΔΑΠ ΑμεΑ του Δήμου Διρφύων–Μεσσαπίων, καθώς και η δημιουργία του Μνημείου των Ηρώων στο Ουρδί, ενός έργου που θα αποτελεί διαρκή φόρο τιμής στην ιστορική μνήμη και πολύτιμη πολιτιστική παρακαταθήκη για τον τόπο μας.
Η Δημοτική Αρχή αποχαιρετά με σεβασμό έναν δημιουργό που συνέδεσε το έργο και την παρουσία του με τις αξίες της προσφοράς, της δημιουργίας και της κοινωνικής ευαισθησίας.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή και θερμά συλλυπητήριά μας προς τους συγγενείς και τους οικείους του, ευχόμενοι δύναμη και κουράγιο αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Ο Δήμαρχος Διρφύων–Μεσσαπίων
Αντώνιος Σπυρόπουλος







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου