Στην τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κύμης–Αλιβερίου με θέμα τον οδικό άξονα Χαλκίδα–Αλιβέρι–Κύμη, η Καζάνη Αικατερίνη - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Στην τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κύμης–Αλιβερίου με θέμα τον οδικό άξονα Χαλκίδα–Αλιβέρι–Κύμη, η Καζάνη Αικατερίνη

Στην τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κύμης–Αλιβερίου στις 2 Δεκεμβρίου 2025, με θέμα τον οδικό άξονα Χαλκίδα–Αλιβέρι–Κύμη, η βουλευτής ΠΑΣΟΚ–ΚΙΝΑΛ Καζάνη Αικατερίνη υπογράμμισε τον καθοριστικό ρόλο που έχει ο συγκεκριμένος άξονας για την ανάπτυξη, τη συνδεσιμότητα και την ασφάλεια της Εύβοιας. 

Σημείωσε ότι για τους κατοίκους της Κεντρικής και Νότιας Εύβοιας, ο συγκεκριμένος άξονας αποτελεί κρίσιμη υποδομή καθώς εξυπηρετεί τις καθημερινές μετακινήσεις, την πρόσβαση σε υπηρεσίες και εργασία, την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και του τουρισμού.

Επεσήμανε ότι, παρά τη σημασία του, ο άξονας παραμένει επί δεκαετίες ίδιος, ενώ δεν έχει τύχει ούτε της απαραίτητης συντήρησης που απαιτείται για ασφαλείς μετακινήσεις. Η κατάσταση αυτή –όπως ανέφερε– αντανακλάται και στα στοιχεία οδικής ασφάλειας, με την Εύβοια να καταγράφει τα περισσότερα τροχαία στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.

Αναφερόμενη στην εικόνα των έργων, σημείωσε ότι μόνο η Παράκαμψη Βασιλικού έχει προχωρημένο στάδιο μελετών, ενώ οι υπόλοιπες παρεμβάσεις –Παράκαμψη Αμαρύνθου, Παράκαμψη Αλιβερίου, βελτίωση της οδού Λέπουρα–Στόμιο και Παράκαμψη Πλατάνας– παραμένουν ουσιαστικά στάσιμες. Υπογράμμισε επίσης ότι το Λιμάνι της Κύμης, παρότι αποτελεί λιμένα εθνικής εμβέλειας και με σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο για την περιοχή, δεν μπορεί να αξιοποιήσει τον ρόλο του χωρίς αντίστοιχες οδικές υποδομές.

Έκανε αναφορά και στη Μεσογειακή Χάραξη, επισημαίνοντας ότι απαιτείται ξεκάθαρη στρατηγική αποτύπωση και οριστικοποίηση των κατευθύνσεων για το μέλλον του άξονα.

Σε ό,τι αφορά τη χρηματοδότηση, τόνισε την ανάγκη να διασφαλιστούν άμεσα οι πόροι για την υλοποίηση της Παράκαμψης Βασιλικού. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί δημόσια για το έργο αυτό και ότι δεν πρέπει να επαναληφθεί το παράδειγμα του Βόρειου Οδικού Άξονα.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι είναι κρίσιμο να εξευρεθούν τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία ώστε να ολοκληρωθούν όλες οι αναγκαίες μελέτες για τα υπόλοιπα έργα του οδικού άξονα Χαλκίδα–Αλιβέρι–Κύμη και να μπορέσουν να προχωρήσουν σε στάδιο ωρίμανσης και υλοποίησης.
Τέλος, στη συνεδρίαση έθεσε και το ζήτημα του Φράγματος Σέτας–Μανικίων, επισημαίνοντας την αναπτυξιακή και περιβαλλοντική σημασία του ως έργου υποδομής για την περιοχή.
Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι η Εύβοια χρειάζεται σαφές χρονοδιάγραμμα, σταθερή χρηματοδότηση και ουσιαστικό συντονισμό, ώστε να αποκτήσει επιτέλους σύγχρονες και ασφαλείς οδικές υποδομές, αντάξιες των αναγκών και των προοπτικών της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages