Θ. Ζεμπίλης: Η μελέτη της 'Παράκαμψης Αλιβερίου' να αποσταλεί άμεσα από το ΥΠΟΜΕΔΙ στις τοπικές αρχές της Εύβοιας για να ενοποιηθεί με τα υπόλοιπα τμήματα της ΕΟ Χαλκίδα – Λέπουρα - Κύμη.
Σε συνέχεια της από 2 Δεκεμβρίου ειδικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κύμης - Αλιβερίου ο Βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης απέστειλε την από 9-12-2025 επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Δήμα, με την οποία ζητά να αποσταλεί από την Διεύθυνση Μελετών Οδικών Έργων (ΔΜΕΟ) ο φάκελος της 'Παράκαμψης Αλιβερίου', "Συμπληρωματικές μελέτες
ολοκλήρωσης οδικού άξονα Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη" στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, προκειμένου να ενοποιηθεί με τις μελέτες των υπολοίπων οδικών τμημάτων της ΕΟ Χαλκίδας - Λέπουρα έως Κύμη.
Με την επιστολή του ο κ. Ζεμπίλης ενημερώνει τον Υπουργό Υποδομών ότι όλες οι μελέτες για τα υπόλοιπα τμήματα της ανωτέρω οδού από Χαλκίδα μέχρι Κύμη εκπονούνται με την επίβλεψη των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, πλην της μελέτης "Συμπληρωματικές μελέτες ολοκλήρωσης οδικού άξονα Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη". Όπως είναι εύλογο, τονίζει ο κ. Ζεμπίλης, για λόγους ενότητας και λειτουργικότητας, στην προτεινόμενη λύση αναβάθμισης του οδικού άξονα θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η ανωτέρω μελέτη. Πολλώ δε μάλλον, που με την τροποποίηση της μελέτης για την Παράκαμψη Αμαρύνθου η νέα παρακαμπτήρια οδός θα συναντά την 'Παράκαμψη Αλιβερίου' στη περιοχή της "Κακιάς Σκάλας". Άλλωστε, το γεγονός ότι η ανωτέρω μελέτη "Συμπληρωματικές μελέτες ολοκλήρωσης οδικού άξονα Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη", έχει παραληφθεί οριστικά από την υπηρεσία με την από 8-4-2024 απόφαση Γενικού Γραμματέα Υποδομών ενισχύει το αίτημα για την επιστροφή του σχετικού φακέλου στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Επισημαίνεται, επίσης, ότι η μελέτη της 'Παράκαμψης Αλιβερίου' είναι η πλέον κρίσιμη, καθώς συνδέει τις διαδοχικές παρακάμψεις πόλεων με το υπό μελέτη οδικό τμήμα Λέπουρα - Στόμιο Οξυλίθου. Ωστόσο, αναμένεται να τροποποιηθεί η χάραξη της παράκαμψης Αλιβερίου σε μικρό τμήμα (1,50 χλμ), προκειμένου να αμβλυνθούν οι επιπτώσεις από τις απαλλοτριώσεις, που προκαλούν αντιδράσεις στους κατοίκους της περιοχής.
Ως γνωστό η παράκαμψη Αλιβερίου, μήκους 20 χλμ, από Κακιά Σκάλα μέχρι Λέπουρα, αποτελεί κατά σειρά την τέταρτη παράκαμψη, μετά τις αντίστοιχες της Χαλκίδας, του Βασιλικού και της Αμαρύνθου, που με την ολοκλήρωσή τους θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση της ΕΟ Χαλκίδας-Λεπούρων, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων των περιοχών αυτών.
«Στα πλαίσια της Σύμβασης με τίτλο: «Συμπληρωματικές μελέτες ολοκλήρωσης οδικού άξονα Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη» και ειδικότερα για τη μελέτη Παράκαμψης Αλιβερίου με Αναδόχους: «ΜΑΝΩΛΗ ΚΟΚΚΙΝΑΚΙ», «ΑΔΦ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ» ΕΠΕ, «ENVIROPLAN ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ», «ΧΡΥΣ. ΜΑΡΑΒΕΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε.» έχουν εκπονηθεί οι κάτωθι μελέτες:
• Αναγνωριστική Μελέτη, (στο τμήμα Χ.Θ.44+000 έως Χ.Θ.64+000)
• Μελέτη Προέγκρισης Χωροθέτησης
• Προμελέτη οδικού τμήματος
• Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
• Τοπογραφικές Εργασίες
• Γεωλογικές Εργασίες και Μελέτες
• Γεωτεχνικές Εργασίες και Μελέτες
• Οριστικές Μελέτες των οδικών τμημάτων
• Προκαταρκτικές Μελέτες Τεχνικών Έργων
• Μελέτες ΣΑΥ – ΦΑΥ
• Προμελέτες Ισόπεδων Κόμβων
• Οριστικές Μελέτες Ισόπεδων Κόμβων
• Δεν είναι εγκεκριμένες οι κάτωθι μελέτες:
• Προκαταρκτικές μελέτες μικρών Τεχνικών Έργων
• Οριστικές Μελέτες Τεχνικών Έργων
• Μελέτη Σήμανσης – Ασφάλισης
• Κτηματογράφηση
• Κτηματολόγιο – Πράξεις Αναλογισμού


.jpg)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου