1) ότι μέχρι στιγμής δεν έχει υποβληθεί δήλωση δρομολόγησης πλοίου στις γραμμές Εύβοιας – Κυκλάδων είτε μέσω Ραφήνας είτε χωρίς προσέγγιση στη Ραφήνα, ούτε έχει περιέλθει σε γνώση της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής οποιαδήποτε πρόθεση δρομολόγησης.
Η αλήθεια όμως είναι εντελώς διαφορετική. Από το Σεπτέμβριο του 2019 και εντός της ορισθείσης προθεσμίας έχει υποβληθεί σχετικός φάκελος, τον οποίο επανυπέβαλλαν (τον Μάρτιο του 2020) και με την κατάθεση της ερώτησής τους . Και
2) ότι το Υπουργείο είχε συμπεριλάβει στη πρότασή του και τη δρομολογιακή γραμμή Ραφήνα – Κάρυστος - Άνδρος – Τήνος – Σύρος – Πάρος – Νάξος και επιστροφή, χωρίς να υπάρξει επιχειρηματικό ενδιαφέρον .
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε υπάρξει τέτοια πρόταση
Η άποψη ότι είναι πάγια η επιδίωξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την ύπαρξη ποιοτικής επιβατηγού ναυτιλίας, η οποία θα εξυπηρετεί στο μέγιστο βαθμό τη συγκοινωνιακή σύνδεση των ηπειρωτικών περιοχών με νησιά και θα δρα συμπληρωματικά στις λοιπές συνδέσεις, εξυπηρετώντας παράλληλα την ανάπτυξη του τουρισμού είναι καλοδεχούμενη.
Το ζήτημα είναι αν καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την υλοποίηση αυτής της άποψης.
*************************************************************************


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου