Στη Θεία Λειτουργία, η οποία αναμεταδόθηκε και από τον ραδιοφωνικό σταθμό της Ιεράς Μητροπόλεως (97,7fm), ο Σεβασμιώτατος κήρυξε τον θείο λόγο, προτρέποντας όλους για εντονότερο πνευματικό αγώνα, κατά την περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, όπως τόσο γλαφυρά μας διδάσκουν τα κατανυκτικά τροπάρια της ιερής περιόδου αυτής.
Μετά την Απόλυση, με την φροντίδα του Εφημερίου και των συνεργατών του, παρετέθη στο παρακείμενο Ενοριακό Πνευματικό Κέντρο νηστίσιμο κέρασμα προς όλους τους προσελθόντες.
*************************************************************************










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου