Όπως πολύς κόσμος τα τελευταία χρόνια έτσι κι εγώ χρησιμοποιώ μέσω internet τις ηλεκτρονικές αγορές.
Συνήθως οι σχέσεις μεταξύ πελάτη και καταστήματος είναι τυπικές,ενημέρωση μέσω τις σελίδας τους για το προϊόν, παραγγελία, πληρωμή και σχεδόν όλοι σου στέλνουν με ένα e-mail τον αριθμό αποστολής Courier για την παρακολούθηση της παραγγελίας.
Τις τελευταίες ημέρες που χρησιμοποίησα για μια ακόμη αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές συνάντησα κάτι ενδιαφέρον και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί πιστεύω ότι θα πρέπει, εκτός των καταγγελιών, θα πρέπει να επιβραβεύομαι κάποιες προσπάθειες που σέβονται τον πελάτη και μετά τις αγορές.
Αφού ολοκληρώθηκε η παραγγελία μου με όλες τις παραπάνω τυπικές διαδικασίες το κατάστημα συνέχισε να με ενημερώνει, πέραν των μηνυμάτων και με τηλεφωνική κλήση για το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας. Ακόμη και αφού με ενημέρωσε η εταιρία courier ότι το δέμα μου έφθασε στην πόλη, δέχτηκα τηλεφώνημα και από το ηλεκτρονικό κατάστημα όπου με ενημέρωνε για την εξέλιξη και ολοκλήρωση της παραγγελίας μου.
Θέλω να εκφράσω δημόσια τα συγχαρητήριά μου στο https://www.aromabrand.gr/ και πιστεύω ότι με την ενέργεια μου αυτή να δώσω την δύναμη στους ανθρώπους που επιχειρούν και σέβονται τον πελάτη και μετά τις αγορές και σε αυτούς που σε κάποιο τομέα υστερούν να γίνονται καλύτεροι.
Με την προσπάθεια όλων μας μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι.
Συνήθως οι σχέσεις μεταξύ πελάτη και καταστήματος είναι τυπικές,ενημέρωση μέσω τις σελίδας τους για το προϊόν, παραγγελία, πληρωμή και σχεδόν όλοι σου στέλνουν με ένα e-mail τον αριθμό αποστολής Courier για την παρακολούθηση της παραγγελίας.
Τις τελευταίες ημέρες που χρησιμοποίησα για μια ακόμη αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές συνάντησα κάτι ενδιαφέρον και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί πιστεύω ότι θα πρέπει, εκτός των καταγγελιών, θα πρέπει να επιβραβεύομαι κάποιες προσπάθειες που σέβονται τον πελάτη και μετά τις αγορές.
Αφού ολοκληρώθηκε η παραγγελία μου με όλες τις παραπάνω τυπικές διαδικασίες το κατάστημα συνέχισε να με ενημερώνει, πέραν των μηνυμάτων και με τηλεφωνική κλήση για το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας. Ακόμη και αφού με ενημέρωσε η εταιρία courier ότι το δέμα μου έφθασε στην πόλη, δέχτηκα τηλεφώνημα και από το ηλεκτρονικό κατάστημα όπου με ενημέρωνε για την εξέλιξη και ολοκλήρωση της παραγγελίας μου.
Θέλω να εκφράσω δημόσια τα συγχαρητήριά μου στο https://www.aromabrand.gr/ και πιστεύω ότι με την ενέργεια μου αυτή να δώσω την δύναμη στους ανθρώπους που επιχειρούν και σέβονται τον πελάτη και μετά τις αγορές και σε αυτούς που σε κάποιο τομέα υστερούν να γίνονται καλύτεροι.
Με την προσπάθεια όλων μας μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου