Η Δήμαρχος και το Δ.Σ. Ιστιαίας-Αιδηψού, επισημαίνουν για μία ακόμη φορά την αμέριστη στήριξή τους στο πολύτιμο έργο σωματίων με οικολογικές και πολιτισμικές ευαισθησίες αντίστοιχες με αυτές του φιλοζωικού σωματίου «Άρτεμις». Η στήριξη αυτού του έργου είναι καθήκον όχι μόνο της Δημοτικής Αρχής, αλλά και κάθε Δημότη ξεχωριστά.
Ο ΔΗΜΟΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ-ΑΙΔΗΨΟΥ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΙΟΥ «ΑΡΤΕΜΙΣ»
Ευχόμαστε καλή δύναμη στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματίου.
*******************************************************************************
Η Επιλογή είναι δική σου





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου