Με την καθιερωμένη πλέον συνάντηση των παλαιμάχων της ΑΕΚ Χαλκίδος ολοκληρώθηκε η σημερινή ποδοσφαιρική ημέρα στο Γήπεδο του Πάρκου Λαού όπου οι παλαίμαχοι της ΑΕΚ και του Ολυμπιακού Χαλκίδος ξαναβρέθηκαν στους αγωνιστικούς χώρους που για σειρά πολλών ετών με αγάπη και πάθος αγωνίστηκαν.
φωτογραφίες από την συνάντηση ΕΔΩ
φωτογραφίες από την συνάντηση ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου