Στο κλειστό του ΔΑΚ Χαλκίδος συνεχίστηκε σήμερα το πρόγραμμα αγώνων Λυκείων του Νομού με αγώνες Πετοσφαίρισης κοριτσιών μεταξύ των 1ο ΓΕΛ Αλιβερίου - 2ο ΓΕΛ χαλκίδος, 2 - 1.
1. 1ο ΓΕΛ Αλιβερίου - 2ο ΓΕΛ χαλκίδος, 2 - 1. Τα σετ. 20 - 25 , 25 - 17, 15 - 12
1. 1ο ΓΕΛ Αλιβερίου - 2ο ΓΕΛ χαλκίδος, 2 - 1. Τα σετ. 20 - 25 , 25 - 17, 15 - 12
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου