Ήταν η πρώτη συνεδρίαση για τη νέα χρονιά, που είχε εορταστικό χαρακτήρα και έτσι δεν έλειψαν και οι ευχές.
Επίσης, στη διάρκεια της συνεδρίασης ο Δήμαρχος Χαλκιδέων τόνισε ότι πρέπει να σταματήσει οριστικά η λειτουργία των ανεξέλεγκτων χωματερών και όλοι οι Δήμοι να εφαρμόζουν ορθολογική διαχείριση των απορριμμάτων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος.
Στο τέλος της συνεδρίασης έγινε και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΔ.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Χαλκιδέων
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου