Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Στερεάς Ελλάδας - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Στερεάς Ελλάδας

Tην ελπίδα η νέα χρονιά, που μόλις ανέτειλε, να δημιουργήσει έναν κόσμο με μικρότερες ανισότητες και μεγαλύτερη δικαιοσύνη, εξέφρασε ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χ. Παγώνης, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Στερεάς Ελλάδας, τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου στη Λαμία.
Ήταν η πρώτη συνεδρίαση για τη νέα χρονιά, που είχε εορταστικό χαρακτήρα και έτσι δεν έλειψαν και οι ευχές.
Επίσης, στη διάρκεια της συνεδρίασης ο Δήμαρχος Χαλκιδέων τόνισε ότι πρέπει να σταματήσει οριστικά η λειτουργία των ανεξέλεγκτων χωματερών και όλοι οι Δήμοι να εφαρμόζουν ορθολογική διαχείριση των απορριμμάτων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος.
Στο τέλος της συνεδρίασης έγινε και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΔ.


   Γραφείο Τύπου
Δήμου Χαλκιδέων

************************************************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages