Ο Δήμος Χαλκιδέων γνωστοποιεί ότι με ενέργειες της Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, πιστώθηκαν χθες (31-12-2015) στους λογαριασμούς των δικαιούχων σχολικών τροχονόμων και καθαριστριών οι αμοιβές τους.
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης Μ. Μπαλογιάννης , η καταβολή των χρημάτων αφορά εξόφληση των δικαιούχων, έως και τον Δεκέμβριο του 2015.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Χαλκιδέων
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης Μ. Μπαλογιάννης , η καταβολή των χρημάτων αφορά εξόφληση των δικαιούχων, έως και τον Δεκέμβριο του 2015.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Χαλκιδέων
************************************************************************





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου