Στο πάρκο λαού σήμερα το απόγευμα έγινε ο φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ των παλαιμάχων της ΑΕΚ Χαλκίδος και αυτών της Αμαρύνθου.
Είναι μια πρωτοβουλία των ανθρώπων της ΑΕΚ που κατά τακτά χρονικά διαστήματα διοργανώνει παρόμοιες συναντήσεις και δίνει την ευκαιρία σε παλιές δόξες του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου να ξανασμίξουν στους αγωνιστικούς χώρους περνώντας ευχάριστες ώρες παρέα φίλους και την μεγάλη αγάπη τους ..την μπάλα.
Οι φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************
Οι φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου