Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι στο Δημοτικό γήπεδο στο πάρκο Λαού συνεχίστηκε σήμερα το πρόγραμμα των αγώνων Λυκείων. Η Ομάδα του 2ου ΓΕΛ Χαλκίδος πήρε το ροζ φύλλο αγώνα αφού απέκλεισε στα πέναλτι την ομάδα του Λυκείου Αμαρύνθου. Ο τελικός αγώνας έληξε 1-1 και 5-3 στα πέναλτι.
Φωτογραφίες του αγώνα ΕΔΩ
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου