Τα Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα είπαν σήμερα Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου στον δήμαρχο Χαλκιδέων Χρήστο Παγώνη και τους συνεργάτες του, ομάδες συλλόγων και άλλων φορέων της πόλης.
Στο Δημαρχείο στην παραλία, η αρχή έγινε από ομάδα της Σχολής Πεζικού Χαλκίδας και ακολούθησε η Φιλαρμονική του Δήμου με τον μαέστρο Πέτρο Πρόκο και μικτό σχήμα από πολιτιστικούς συλλόγους της περιοχής.
Ο δήμαρχος τους ευχαρίστησε όλους και ευχήθηκε η νέα χρονιά να είναι καλύτερη για όλη την ανθρωπότητα.
Στο Δημαρχείο στην παραλία, η αρχή έγινε από ομάδα της Σχολής Πεζικού Χαλκίδας και ακολούθησε η Φιλαρμονική του Δήμου με τον μαέστρο Πέτρο Πρόκο και μικτό σχήμα από πολιτιστικούς συλλόγους της περιοχής.
Ο δήμαρχος τους ευχαρίστησε όλους και ευχήθηκε η νέα χρονιά να είναι καλύτερη για όλη την ανθρωπότητα.
************************************************************************




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου