Ο Βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Δημήτρης Αναγνωστάκης ανταποκρινόμενος στο αίτημα του Συλλόγου εργαζομένων στο πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι", συναντήθηκε με τα μέλη του τοπικού συντονιστικού οργάνου, κυρίες Φωτεινή Σπανού και Κέλλη Φράγκου. Μετά από συζήτηση, ο βουλευτής εξέφρασε την αλληλεγγύη του και δεσμεύτηκε για τη στήριξη των πρωτοβουλιών που θα αναληφθούν εκ μέρους του Πανελλήνιου Συντονιστικού Οργάνου των εργαζόμενων στο Πρόγραμμα.
Post Top Ad
Δημήτρης Αναγνωστάκης και "Βοήθεια στο Σπίτι"
Κατηγορία
# Δημ.Αριστερά
# Πολιτική
Πολιτική
Tags:
Δημ.Αριστερά,
Πολιτική
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου