Αγαπητοί μου φίλοι,
Τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ, θα κόψουμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της Ν.Ο. ΔΗΜ.ΑΡ. Εύβοιας στο κέντρο "Οδός Ονείρων", Τσιριγώτη 6, στη Χαλκίδα. Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν βουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ., οπότε θα είναι μια καλή ευκαιρία όχι μόνο για διασκέδαση αλλά και για χαλαρή πολιτική συζήτηση.
Θα ήταν τιμή μας να σας έχουμε κοντά μας.
Τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ, θα κόψουμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της Ν.Ο. ΔΗΜ.ΑΡ. Εύβοιας στο κέντρο "Οδός Ονείρων", Τσιριγώτη 6, στη Χαλκίδα. Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν βουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ., οπότε θα είναι μια καλή ευκαιρία όχι μόνο για διασκέδαση αλλά και για χαλαρή πολιτική συζήτηση.
Θα ήταν τιμή μας να σας έχουμε κοντά μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου