Τελικά το έκανε το βήμα ο πρώην Δήμαρχος Χαλκιδέων Δημήτρης Αναγνωστάκης και θα συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο της Δημοκρατικής Αριστεράς στις εθνικές εκλογές. Αισιόδοξος για το αποτέλεσμα, με θέση άποψη πολιτική και διάθεση να προσφέρει.
ΕΡ.:Λίγες μέρες έμειναν πριν την προκήρυξη των εκλογών και πόσο έτοιμος είστε να ριχτείτε στη «μάχη» της κάλπης;
ΑΠ.: Είναι αλήθεια ότι διανύουμε μία παρατεταμένη προεκλογική περίοδο που άτυπα έχει ξεκινήσει με τη ψήφιση της δανειακής σύμβασης, από τα κόμματα που συγκυβερνούν και όλοι οι πολιτικοί σχηματισμοί βρίσκονται σε εκλογική ετοιμότητα και έχουν πάρει «θέση μάχης».
Έτσι και η Δημοκρατική Αριστερά ήδη έχει ξεκινήσει μία σειρά ενημερωτικών εξορμήσεων, που στοχεύουν στην ενημέρωση των πολιτών σχετικά με το πρόγραμμά της και τις θέσεις της.
Σ΄αυτή την προσπάθεια συμμετέχω ενεργά και με όλες μου τις δυνάμεις.
ΕΡ.:Από τις πρώτες επαφές που έχετε κάνει με τους πολίτες της Εύβοιας, τι μηνύματα λαμβάνετε;
ΑΠ.:Οι πολίτες της Εύβοιας φαίνεται πως είναι αποφασισμένοι να τιμωρήσουν τα κόμματα που έχουν την ευθύνη της τραγικής κατάστασης που οδηγήθηκε η κοινωνία μας και εμπιστεύονται εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις που διαθέτουν ολοκληρωμένη ρεαλιστική πρόταση και έντιμο αξιόπιστο πολιτικό δυναμικό που εγγυάται την υλοποίησή του.
Η ΔΗΜ. ΑΡ. έχει την αποδοχή ενός μεγάλου τμήματος της τοπικής μας κοινωνίας και αυτό το αντιλαμβανόμαστε από τις μέχρι τώρα συναντήσεις με τους συμπολίτες μας σε διάφορες περιοχές της Εύβοιας.
ΕΡ.: Η Δημοκρατική Αριστερά βάση δημοσκοπήσεων, θα έχει σημαντικό ρόλο μετά·τις εκλογές. Θεωρείτε ότι η συνεργασία είναι πιθανή;
ΑΠ.:Αν τα δημοσκοπικά ευρήματα επαληθευτούν από την κάλπη τότε θα έχουμε ένα νέο πολιτικό τοπίο που οι δυνάμεις της Αριστεράς θα έχουν σημαντικό ρόλο να διαδραματίσουν στη νέα αυτή περίοδο της Δημοκρατίας μας.
Σ'αυτή την πρόκληση η ΔΗΜ.ΑΡ. θα επιχειρήσει μία προγραμματική σύγκλιση, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης, και θα θέσει έντονα το κριτήριο της αξιοπιστίας για τα πρόσωπα που θα κληθούν να υλοποιήσουν μία τέτοια προγραμματική συμφωνία.
Είναι ξεκάθαρη η θέση της ΔΗΜ.ΑΡ. ότι σε καμία περίπτωση δεν θα δώσει άλλοθι σε μια σχεδιαζόμενη -εκ των προτέρων- συγκυβέρνηση Ν.Δ. και Πασοκ.
ΕΡ.:·Ποιους θεωρείτε αντιπάλους σας; Ίσως τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ, αφού θα αντλήσετε ψήφους από την ίδια «δεξαμενή»
ΑΠ.:Η ΔΗΜ.ΑΡ. απευθύνεται σε όλους εκείνους τους πολίτες που ανεξάρτητα της μέχρι τώρα κομματικής τους τοποθέτησης, αντιλαμβάνονται πως χρειάζεται ανατροπή του πολιτικού συσχετισμού και παράλληλα καταδίκη εκείνων των κομμάτων που φέρουν την πρώτη ευθύνη για την τραγική κατάσταση που βιώνει η ελληνική κοινωνία. Άρα στόχος μας είναι να πείσουμε για το εφαρμόσιμο των προτάσεων μας και να μας εμπιστευτούν όσο το δυνατόν περισσότεροι συμπολίτες μας ανεξάρτητα της προηγούμενης κομματικής τους ένταξης.
ΕΡ.:Σε ιδιαίτερα δύσκολες εποχές αποφασίσατε να κάνετε το μεγάλο βήμα για τα έδρανα της Βουλής. Πόσο αισιόδοξος είστε για το αποτέλεσμα;
ΑΠ.:Σε μια περίοδο που η πολιτική και οι πολιτικοί είναι σε μεγάλη απαξία και όχι άδικα, αντιλαμβάνομαι τη συμμετοχή μου όχι ως μεγάλο βήμα για τα έδρανα της βουλής αλλά ως συμμετοχή σε μια συνολική προσπάθεια να επικρατήσουν στο πολιτικό προσκήνιο αρχές και αξίες, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη,η λαϊκή κυριαρχία και η εθνική ανεξαρτησία. Να αποδείξουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να «περπατήσει το δρόμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης», με εθνική ξιοπρέπεια και εθνική περηφάνια.
Εκτιμώ ότι οι πολίτες θα εμπιστευτούν τη ΔΗΜ.ΑΡ. και αισιοδοξώ να συνεισφέρω όσο το δυνατόν περισσότερο στη κοινή προσπάθεια.
eviatop
ΕΡ.:Λίγες μέρες έμειναν πριν την προκήρυξη των εκλογών και πόσο έτοιμος είστε να ριχτείτε στη «μάχη» της κάλπης;
ΑΠ.: Είναι αλήθεια ότι διανύουμε μία παρατεταμένη προεκλογική περίοδο που άτυπα έχει ξεκινήσει με τη ψήφιση της δανειακής σύμβασης, από τα κόμματα που συγκυβερνούν και όλοι οι πολιτικοί σχηματισμοί βρίσκονται σε εκλογική ετοιμότητα και έχουν πάρει «θέση μάχης».
Έτσι και η Δημοκρατική Αριστερά ήδη έχει ξεκινήσει μία σειρά ενημερωτικών εξορμήσεων, που στοχεύουν στην ενημέρωση των πολιτών σχετικά με το πρόγραμμά της και τις θέσεις της.
Σ΄αυτή την προσπάθεια συμμετέχω ενεργά και με όλες μου τις δυνάμεις.
ΕΡ.:Από τις πρώτες επαφές που έχετε κάνει με τους πολίτες της Εύβοιας, τι μηνύματα λαμβάνετε;
ΑΠ.:Οι πολίτες της Εύβοιας φαίνεται πως είναι αποφασισμένοι να τιμωρήσουν τα κόμματα που έχουν την ευθύνη της τραγικής κατάστασης που οδηγήθηκε η κοινωνία μας και εμπιστεύονται εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις που διαθέτουν ολοκληρωμένη ρεαλιστική πρόταση και έντιμο αξιόπιστο πολιτικό δυναμικό που εγγυάται την υλοποίησή του.
Η ΔΗΜ. ΑΡ. έχει την αποδοχή ενός μεγάλου τμήματος της τοπικής μας κοινωνίας και αυτό το αντιλαμβανόμαστε από τις μέχρι τώρα συναντήσεις με τους συμπολίτες μας σε διάφορες περιοχές της Εύβοιας.
ΕΡ.: Η Δημοκρατική Αριστερά βάση δημοσκοπήσεων, θα έχει σημαντικό ρόλο μετά·τις εκλογές. Θεωρείτε ότι η συνεργασία είναι πιθανή;
ΑΠ.:Αν τα δημοσκοπικά ευρήματα επαληθευτούν από την κάλπη τότε θα έχουμε ένα νέο πολιτικό τοπίο που οι δυνάμεις της Αριστεράς θα έχουν σημαντικό ρόλο να διαδραματίσουν στη νέα αυτή περίοδο της Δημοκρατίας μας.
Σ'αυτή την πρόκληση η ΔΗΜ.ΑΡ. θα επιχειρήσει μία προγραμματική σύγκλιση, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικαιοσύνης και αλληλεγγύης, και θα θέσει έντονα το κριτήριο της αξιοπιστίας για τα πρόσωπα που θα κληθούν να υλοποιήσουν μία τέτοια προγραμματική συμφωνία.
Είναι ξεκάθαρη η θέση της ΔΗΜ.ΑΡ. ότι σε καμία περίπτωση δεν θα δώσει άλλοθι σε μια σχεδιαζόμενη -εκ των προτέρων- συγκυβέρνηση Ν.Δ. και Πασοκ.
ΕΡ.:·Ποιους θεωρείτε αντιπάλους σας; Ίσως τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ, αφού θα αντλήσετε ψήφους από την ίδια «δεξαμενή»
ΑΠ.:Η ΔΗΜ.ΑΡ. απευθύνεται σε όλους εκείνους τους πολίτες που ανεξάρτητα της μέχρι τώρα κομματικής τους τοποθέτησης, αντιλαμβάνονται πως χρειάζεται ανατροπή του πολιτικού συσχετισμού και παράλληλα καταδίκη εκείνων των κομμάτων που φέρουν την πρώτη ευθύνη για την τραγική κατάσταση που βιώνει η ελληνική κοινωνία. Άρα στόχος μας είναι να πείσουμε για το εφαρμόσιμο των προτάσεων μας και να μας εμπιστευτούν όσο το δυνατόν περισσότεροι συμπολίτες μας ανεξάρτητα της προηγούμενης κομματικής τους ένταξης.
ΕΡ.:Σε ιδιαίτερα δύσκολες εποχές αποφασίσατε να κάνετε το μεγάλο βήμα για τα έδρανα της Βουλής. Πόσο αισιόδοξος είστε για το αποτέλεσμα;
ΑΠ.:Σε μια περίοδο που η πολιτική και οι πολιτικοί είναι σε μεγάλη απαξία και όχι άδικα, αντιλαμβάνομαι τη συμμετοχή μου όχι ως μεγάλο βήμα για τα έδρανα της βουλής αλλά ως συμμετοχή σε μια συνολική προσπάθεια να επικρατήσουν στο πολιτικό προσκήνιο αρχές και αξίες, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη,η λαϊκή κυριαρχία και η εθνική ανεξαρτησία. Να αποδείξουμε ότι η Ελλάδα μπορεί να «περπατήσει το δρόμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης», με εθνική ξιοπρέπεια και εθνική περηφάνια.
Εκτιμώ ότι οι πολίτες θα εμπιστευτούν τη ΔΗΜ.ΑΡ. και αισιοδοξώ να συνεισφέρω όσο το δυνατόν περισσότερο στη κοινή προσπάθεια.
eviatop




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου