Με τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος κ. Μανιάτη είχε σήμερα συνάντηση ο βουλευτής Συμεών Κεδίκογλου μαζί με τους εκπροσώπους του Συλλόγου ιδιοκτητών γης Καρυστίας, τον βουλευτή της ΝΔ Σίμο Κεδίκογλου και τον δήμαρχο Καρύστου κ. Μανώλη σχετικά με το τι μπορεί να γίνει για το χρόνιο και σύνθετο πρόβλημα του ιδιοκτησιακού στην Καρυστία, ώστε να επιλεγεί μια οριστική όσο και δίκαιη λύση, θέμα που δεσμεύθηκε να εξετάσει ο Υφυπουργός.
Post Top Ad
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου